۶٬۷۴۴
ویرایش
(←فارسی) |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱۳: | خط ۱۳: | ||
#موقف الاقتصاد الإسلامی من الاقتصاد الریعی، سانح بوثنین، مجلة الإقتصاد الإسلامی العالمیة (سوریه)، شماره ۵۲، ۲۰۱۶م. | #موقف الاقتصاد الإسلامی من الاقتصاد الریعی، سانح بوثنین، مجلة الإقتصاد الإسلامی العالمیة (سوریه)، شماره ۵۲، ۲۰۱۶م. | ||
#تحریر الأسواق والقوانین التجاریة من الفلسفة التشریعیة الریعیة: الکویت دراسة تطبیقیة، فهد علی الزمیع، مجلة الحقوق (کویت)، دوره ۴۲, شماره ۳، ۲۰۱۸م. | #تحریر الأسواق والقوانین التجاریة من الفلسفة التشریعیة الریعیة: الکویت دراسة تطبیقیة، فهد علی الزمیع، مجلة الحقوق (کویت)، دوره ۴۲, شماره ۳، ۲۰۱۸م. | ||
#ساسیات الفکر الاقتصادی الاسلامی عند أبی الحسن الماوردی: التنمیة المستدامة: التنمیة البشریة: الریع، وضاح نجیب رجب، مجلة الإقتصاد الإسلامی العالمیة، | #ساسیات الفکر الاقتصادی الاسلامی عند أبی الحسن الماوردی: التنمیة المستدامة: التنمیة البشریة: الریع، وضاح نجیب رجب، مجلة الإقتصاد الإسلامی العالمیة، شماره ۶۵، ۲۰۱۷م / ۱۴۳۹ق. | ||
==پایاننامه== | ==پایاننامه== | ||
===فارسی=== | ===فارسی=== | ||
خط ۲۴: | خط ۲۴: | ||
==منابع دیگر== | ==منابع دیگر== | ||
#در نشست علمی «فقه و رانت و رابطه آن با عدالت» تبیین شد؛ هر رانتی لزوما فساد نیست، مصادیق فقهی رانت، | #در نشست علمی «فقه و رانت و رابطه آن با عدالت» تبیین شد؛ هر رانتی لزوما فساد نیست، مصادیق فقهی رانت، ۰۹ شهريور ۱۳۹۸. [http://vasael.ir/fa/news/14497/هر-رانتی-لزوما-فساد-نیست-مصادیق-فقهی-رانت گزارش نشست را اینجا ببینید.] | ||
#بررسی ماهیت پدیده رانت خواری در حقوق و مذاهب اسلامی،نسرین درویش نوریکلاکی، مجید وزیری، مریم یارم طاقلوسهرابی، کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی. [https://www.sid.ir/FileServer/SF/6561395H04222.pdf مقاله را اینجا ببینید.] | #بررسی ماهیت پدیده رانت خواری در حقوق و مذاهب اسلامی،نسرین درویش نوریکلاکی، مجید وزیری، مریم یارم طاقلوسهرابی، کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی. [https://www.sid.ir/FileServer/SF/6561395H04222.pdf مقاله را اینجا ببینید.] |
ویرایش