کاربر:Ma.sultanmoradi/صفحه تمرین۲: تفاوت میان نسخهها
←فارسی: اصلاح ارقام |
|||
خط ۱۴: | خط ۱۴: | ||
==پایاننامه== | ==پایاننامه== | ||
===فارسی=== | ===فارسی=== | ||
#بررسی فقهی احکام دیدن، شنیدن و لمس در فعالیتهای هنری، لیلا صفری، کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج)، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، ۱۳۹۲ش. | |||
===عربی=== | ===عربی=== | ||
==منابع دیگر== | ==منابع دیگر== | ||
#نگاهی به کتاب سینما در آیینه ی فقه، هاجر کمالی، بیناب (سوره مهر)، شماره ۷، آبان ۱۳۸۳ش. | #نگاهی به کتاب سینما در آیینه ی فقه، هاجر کمالی، بیناب (سوره مهر)، شماره ۷، آبان ۱۳۸۳ش. |
نسخهٔ ۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۲۱
کتاب
فارسی
سینما در آینه فقه:درس خارج فقه حضرت آیت الله مروجی
عربی
مقاله
فارسی
- تحلیلی فقهی بر آرایش چهره بازیگر (گریم) در هنرهای نمایشی، حسین علی سعدی، مهدی بیژنی، ابوذر فداکار داورانی، دین و ارتباطات، شماره ۴۶، پاییز و زمستان ۱۳۹۳ ش.
- بررسی بازیگری زن و مرد در هنرهای نمایشی در فقه امامیه، مهدی بیژنی، بلاغ مبین، شماره ۲۸ و ۲۹، پاییز و زمستان ۱۳۹۰ش.
- گزارشی از رویکرد فقه به حضور زن در سینما، سیده فاطمه مریدی، فقه، سال پانزدهم، شماره ۳، پاییز ۱۳۸۷ش.
- سینما و فقه، علیاکبر مومنی، صباح، شماره ۲ و ۳، بهار ۱۳۸۱ش.
- حکم بازیگرى زن در فیلم و تئاتر، محمدمهدى آصفى، فقه اهل بیت، شماره ۲۲، ۱۳۷۹ ش.
عربی
پایاننامه
فارسی
- بررسی فقهی احکام دیدن، شنیدن و لمس در فعالیتهای هنری، لیلا صفری، کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج)، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، ۱۳۹۲ش.
عربی
منابع دیگر
- نگاهی به کتاب سینما در آیینه ی فقه، هاجر کمالی، بیناب (سوره مهر)، شماره ۷، آبان ۱۳۸۳ش.