کاربر:Ma.sultanmoradi/صفحه تمرین۲: تفاوت میان نسخهها
←فارسی: اصلاح ارقام |
اصلاح ارقام |
||
خط ۹: | خط ۹: | ||
#سینما و فقه، علیاکبر مومنی، صباح، شماره ۲ و ۳، بهار ۱۳۸۱ش. | #سینما و فقه، علیاکبر مومنی، صباح، شماره ۲ و ۳، بهار ۱۳۸۱ش. | ||
#حکم بازیگرى زن در فیلم و تئاتر، محمدمهدى آصفى، فقه اهل بیت، شماره ۲۲، ۱۳۷۹ ش. | #حکم بازیگرى زن در فیلم و تئاتر، محمدمهدى آصفى، فقه اهل بیت، شماره ۲۲، ۱۳۷۹ ش. | ||
===عربی=== | ===عربی=== | ||
==پایاننامه== | |||
===فارسی=== | |||
===عربی=== | |||
==منابع دیگر== | |||
#نگاهی به کتاب سینما در آیینه ی فقه، هاجر کمالی، بیناب (سوره مهر)، شماره ۷، آبان ۱۳۸۳ش. |
نسخهٔ ۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۰۹
کتاب
فارسی
عربی
مقاله
فارسی
- تحلیلی فقهی بر آرایش چهره بازیگر (گریم) در هنرهای نمایشی، حسین علی سعدی، مهدی بیژنی، ابوذر فداکار داورانی، دین و ارتباطات، شماره ۴۶، پاییز و زمستان ۱۳۹۳ ش.
- بررسی بازیگری زن و مرد در هنرهای نمایشی در فقه امامیه، مهدی بیژنی، بلاغ مبین، شماره ۲۸ و ۲۹، پاییز و زمستان ۱۳۹۰ش.
- گزارشی از رویکرد فقه به حضور زن در سینما، سیده فاطمه مریدی، فقه، سال پانزدهم، شماره ۳، پاییز ۱۳۸۷ش.
- سینما و فقه، علیاکبر مومنی، صباح، شماره ۲ و ۳، بهار ۱۳۸۱ش.
- حکم بازیگرى زن در فیلم و تئاتر، محمدمهدى آصفى، فقه اهل بیت، شماره ۲۲، ۱۳۷۹ ش.
عربی
پایاننامه
فارسی
عربی
منابع دیگر
- نگاهی به کتاب سینما در آیینه ی فقه، هاجر کمالی، بیناب (سوره مهر)، شماره ۷، آبان ۱۳۸۳ش.