کاربر:Khoshnudi/صفحه تمرین۲: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه فقه معاصر
Khoshnudi (بحث | مشارکت‌ها)
←‏سایر منابع: اصلاح نشانی وب
Khoshnudi (بحث | مشارکت‌ها)
صفحه را خالی کرد
برچسب: خالی کردن
خط ۱: خط ۱:
بازی دیجیتال


== کتاب ==
=== فارسی ===
# احکام بازی‌های رایانه ای، محمود صادقی قم، انتشارات معروف، ۱۳۹۴ش. [https://pic.ketab.ir/DataBase/bookpdf/94/94c19823.pdf صفحات ابتدایی کتاب را از اینجا ببینید]
=== عربی ===
== مقاله ==
=== فارسی ===
# نقش انواع پرداخت کننده‌های مالی در قماربودن بازی‌های رایانه ای، محمد علی خادمی کوشا و عسکر درخشان دوست، [[فصلنامه فقه]]، شماره ۱۰۹، بهار ۱۴۰۱ش. [https://jf.isca.ac.ir/article_72513_b6ecafe310680379ab589732e92a91cf.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# موضوع‌شناسی قمار در پرداخت‌های پس از باخت در بازی‌های رایانه ای، محمدعلی خادمی کوشا و محمود عبداللهی، [[فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی]]، شماره ۲، سال ۸، ۱۴۰۱ش. [http://jostar-fiqh.maalem.ir/article_69851_f0330f8eed0c858475a6f9fc9f909029.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# جستاری در مشروعیت پرداخت عوض در بازی‌های رایانه ای، بی‌بی رحیمه ابراهیمی، [[فصلنامه مطالعات فقه و حقوق اسلامی]]، شماره ۲۲، بهار و تابستان ۱۳۹۲ش. [https://feqh.semnan.ac.ir/article_4314_2a92efd5990c92d4ec827f54d230c1ed.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# بازشناسی بازی دیجیتال از قماربازی دیجیتال (مطالعه فقهی–حقوقی)، مرتضی وصالی ناصح، سومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، ۱۳۹۶ش. [https://conf.ui.ac.ir/cnf_papers/cgco2018/articleFiles1/HN-00420130_180108022753.rar مقاله را از اینجا ببینید]
=== عربی ===
== پایان‌نامه ==
=== فارسی ===
# مسئولیت کیفری تولیدکنندگان بازی‌های رایانه ای با نگاهی به فقه امامیه، سمیرا دهقان، کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره)، ۱۳۹۶ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/81a4aea6e1f6d25d269bca0f50c7f704 اطلاعات پایان‌نامه را از اینجا ببینید]
# بازی‌های رایانه‌ای از منظر فقه جعفری، محمدجواد خرمی، کارشناسی ارشد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج)، ۱۳۹۲ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/8873bebdeb773df68185557d64225d42 اطلاعات پایان‌نامه را از اینجا ببینید]
=== عربی ===
== سایر منابع ==
# بازی‌های رایانه‌ای و قاعده لاضرر، سید مهدی نریمانی، یادداشت اینترنتی، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/بازی‌های-رایانه‌ای-و-قاعده-لاضرر-سید/ از اینجا ببینید]
# کتب ضاله و بازی‌های رایانه‌ای، محمدرضا ملائی، یادداشت اینترنتی، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/کتب-ضاله-و-بازی‌های-رایانه‌ای/ از اینجا ببینید]
# خرید و فروش بازی‌های رایانه‌ای آسیب‌زا، حرام است، مرتضی جوادی آملی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/خرید-و-فروش-بازی‌های-رایانه‌ای-آسیب‌/ از اینجا ببینید]
# برخورد حاکمیتی با بازی‌های آسیب‌زا، مشروع نیست، سید محمدعلی ایازی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/برخورد-حاکمیتی-با-بازی‌های-آسیب‌زا،/ از اینجا ببینید]
# قمار با کاربران کافر جایز است، سید محمد حسینی زنجانی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/قمار-با-کاربران-کافر-جایز-است/ از اینجا ببینید]
# اکانت مالیت دارد، ربطی هم به قمار ندارد!، محمدعلی گرامی قمی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/اکانت-مالیت-دارد،-ربطی-هم-به-قمار-ندارد/ از اینجا ببینید]
# ملاک حسن و قبح بازی‌های رایانه‌ای، عقلایی است نه فقهی، سید محمدصادق علم‌الهدی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/ملاک-حسن-و-قبح-بازی‌های-رایانه‌ای،-عق/ از اینجا ببینید]

نسخهٔ ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۴۸