کاربر:Ma.sultanmoradi/صفحه تمرین۲: تفاوت میان نسخهها
←فارسی: اصلاح ارقام |
←فارسی: اصلاح ارقام |
||
خط ۷: | خط ۷: | ||
#بررسی بازیگری زن و مرد در هنرهای نمایشی در فقه امامیه، مهدی بیژنی، بلاغ مبین، شماره ۲۸ و ۲۹، پاییز و زمستان ۱۳۹۰ش. | #بررسی بازیگری زن و مرد در هنرهای نمایشی در فقه امامیه، مهدی بیژنی، بلاغ مبین، شماره ۲۸ و ۲۹، پاییز و زمستان ۱۳۹۰ش. | ||
#گزارشی از رویکرد فقه به حضور زن در سینما، سیده فاطمه مریدی، فقه، سال پانزدهم، شماره ۳، پاییز ۱۳۸۷ش. | #گزارشی از رویکرد فقه به حضور زن در سینما، سیده فاطمه مریدی، فقه، سال پانزدهم، شماره ۳، پاییز ۱۳۸۷ش. | ||
#سینما و فقه، علیاکبر مومنی، صباح، شماره ۲ و ۳، بهار ۱۳۸۱ش. | |||
#حکم بازیگرى زن در فیلم و تئاتر، محمدمهدى آصفى، فقه اهل بیت، شماره ۲۲، ۱۳۷۹ ش. | #حکم بازیگرى زن در فیلم و تئاتر، محمدمهدى آصفى، فقه اهل بیت، شماره ۲۲، ۱۳۷۹ ش. | ||
===عربی=== | ===عربی=== |
نسخهٔ ۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۰۲
کتاب
فارسی
عربی
مقاله
فارسی
- تحلیلی فقهی بر آرایش چهره بازیگر (گریم) در هنرهای نمایشی، حسین علی سعدی، مهدی بیژنی، ابوذر فداکار داورانی، دین و ارتباطات، شماره ۴۶، پاییز و زمستان ۱۳۹۳ ش.
- بررسی بازیگری زن و مرد در هنرهای نمایشی در فقه امامیه، مهدی بیژنی، بلاغ مبین، شماره ۲۸ و ۲۹، پاییز و زمستان ۱۳۹۰ش.
- گزارشی از رویکرد فقه به حضور زن در سینما، سیده فاطمه مریدی، فقه، سال پانزدهم، شماره ۳، پاییز ۱۳۸۷ش.
- سینما و فقه، علیاکبر مومنی، صباح، شماره ۲ و ۳، بهار ۱۳۸۱ش.
- حکم بازیگرى زن در فیلم و تئاتر، محمدمهدى آصفى، فقه اهل بیت، شماره ۲۲، ۱۳۷۹ ش.