۳٬۴۱۳
ویرایش
جز (←واژهشناسی: ابرابزار) |
جز (←واژهشناسی: ابرابزار) |
||
خط ۲۷: | خط ۲۷: | ||
وی تجسد و عینیت مصالح شرعی را همان احکام شرعی میداند. (ص ۸۸) | وی تجسد و عینیت مصالح شرعی را همان احکام شرعی میداند. (ص ۸۸) | ||
از منظر این کتاب مسئله مصلحت شرعی دارای اقسامی است که شامل مصلحت عام، خاص واخص میشود (ص۸۹) همچنین مصلحت شرعی را دارای ویژگیهای میداند که مهمترین آن طریق فهم و درک آن است (ص ۹۲) ویژگی دیگر تقسیم کلان به مصالح قابل درک و غیرقابل درک است. (ص ۹۳) |
ویرایش