بازی‌های رایانه‌ای (منابع مطالعاتی): تفاوت میان نسخه‌ها

خط ۱۶: خط ۱۶:
== مقاله ==
== مقاله ==
=== فارسی ===
=== فارسی ===
# نقش انواع پرداخت کننده های مالی در قماربودن بازی های رایانه ای، محمدعلی خادمی کوشا و عسکر درخشان‌دوست، فضلنامه فقه، شماره ۱، بهار ۱۴۰۱ش. [http://jf.isca.ac.ir/article_72513_b6ecafe310680379ab589732e92a91cf.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# گفت‌وگو؛ الگوی سه‌بعدی مطالعۀ فقهی بازی‌های رایانه‌ای، گفت‌وگو با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خادمی کوشا، فصلنامه علوم انسانی اسلامی صدرا، شماره ۴۰، بهار ۱۴۰۱ش. [https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/1907901/%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%87-%D9%81%D9%82%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%B4%D8%A7?q=%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C&score=24.0&rownumber=4 اطلاعات مقاله را از اینجا ببینید]
# گفت‌وگو؛ الگوی سه‌بعدی مطالعۀ فقهی بازی‌های رایانه‌ای، گفت‌وگو با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خادمی کوشا، فصلنامه علوم انسانی اسلامی صدرا، شماره ۴۰، بهار ۱۴۰۱ش. [https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/1907901/%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%87-%D9%81%D9%82%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%B4%D8%A7?q=%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C&score=24.0&rownumber=4 اطلاعات مقاله را از اینجا ببینید]
# نقش انواع پرداخت‌کننده‌های مالی در قماربودن بازی‌های رایانه ای، محمد علی خادمی کوشا و عسکر درخشان‌دوست، [[فصلنامه فقه]]، شماره ۱۰۹، بهار ۱۴۰۱ش. [https://jf.isca.ac.ir/article_72513_b6ecafe310680379ab589732e92a91cf.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# نقش انواع پرداخت‌کننده‌های مالی در قماربودن بازی‌های رایانه ای، محمد علی خادمی کوشا و عسکر درخشان‌دوست، [[فصلنامه فقه]]، شماره ۱۰۹، بهار ۱۴۰۱ش. [https://jf.isca.ac.ir/article_72513_b6ecafe310680379ab589732e92a91cf.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# موضوع‌شناسی قمار در پرداخت‌های پس از باخت در بازی‌های رایانه‌ای، محمدعلی خادمی کوشا و محمود عبداللهی، [[فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی]]، شماره ۲، سال ۸، ۱۴۰۱ش. [http://jostar-fiqh.maalem.ir/article_69851_f0330f8eed0c858475a6f9fc9f909029.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# موضوع‌شناسی قمار در پرداخت‌های پس از باخت در بازی‌های رایانه‌ای، محمدعلی خادمی کوشا و محمود عبداللهی، [[فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی]]، شماره ۲، سال ۸، ۱۴۰۱ش. [http://jostar-fiqh.maalem.ir/article_69851_f0330f8eed0c858475a6f9fc9f909029.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# مقاله شناخت بازی های رایانه ای در موضوع شناسی فقهی، محمدعلی خادمی کوشا و محمود عبداللهی و عسکر درخشان‌دوست و وحید ارغوانی فلاح، چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، ۱۳۹۷ش. [https://civilica.com/doc/895622/ اطلاعات مقاله را از اینجا ببینید]
# ابعاد فقهی و حقوقی بازی‌های مجازی، ابراهیم عبدی‌پور فرد و مرتضی وصالی ناصح، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، سال ۶، شماره ۲۳، تابستان ۱۳۹۶ش. [https://rahbordfarhangi.csr.ir/article_125893_08e98ee7ee4d50116561bc029e85849a.pdf اطلاعات مقاله را از اینجا ببینید]
# ابعاد فقهی و حقوقی بازی‌های مجازی، ابراهیم عبدی‌پور فرد و مرتضی وصالی ناصح، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، سال ۶، شماره ۲۳، تابستان ۱۳۹۶ش. [https://rahbordfarhangi.csr.ir/article_125893_08e98ee7ee4d50116561bc029e85849a.pdf اطلاعات مقاله را از اینجا ببینید]
# بازشناسی بازی دیجیتال از قماربازی دیجیتال (مطالعه فقهی–حقوقی)، مرتضی وصالی ناصح، سومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، ۱۳۹۶ش. [https://conf.ui.ac.ir/cnf_papers/cgco2018/articleFiles1/HN-00420130_180108022753.rar مقاله را از اینجا ببینید]
# بازشناسی بازی دیجیتال از قماربازی دیجیتال (مطالعه فقهی–حقوقی)، مرتضی وصالی ناصح، سومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، ۱۳۹۶ش. [https://conf.ui.ac.ir/cnf_papers/cgco2018/articleFiles1/HN-00420130_180108022753.rar مقاله را از اینجا ببینید]
# ابعاد فقهی و حقوقی بازی‌های مجازی، مرتضی وصالی ناصح، اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، ۱۳۹۴ش. [https://modaber.net/%d8%a7%d8%a8%d8%b9%d8%a7%d8%af-%d9%81%d9%82%d9%87%db%8c-%d9%88-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c/ اطلاعات مقاله را از اینجا ببینید]
# جستاری در مشروعیت پرداخت عوض در بازی‌های رایانه‌ای، بی‌بی‌رحیمه ابراهیمی، [[فصلنامه مطالعات فقه و حقوق اسلامی]]، شماره ۲۲، بهار و تابستان ۱۳۹۲ش. [https://feqh.semnan.ac.ir/article_4314_2a92efd5990c92d4ec827f54d230c1ed.pdf مقاله را از اینجا ببینید]
# جستاری در مشروعیت پرداخت عوض در بازی‌های رایانه‌ای، بی‌بی‌رحیمه ابراهیمی، [[فصلنامه مطالعات فقه و حقوق اسلامی]]، شماره ۲۲، بهار و تابستان ۱۳۹۲ش. [https://feqh.semnan.ac.ir/article_4314_2a92efd5990c92d4ec827f54d230c1ed.pdf مقاله را از اینجا ببینید]


۶٬۷۴۴

ویرایش