بازی‌های رایانه‌ای (منابع مطالعاتی): تفاوت میان نسخه‌ها

خط ۴۱: خط ۴۱:
# کتب ضاله و بازی‌های رایانه‌ای، محمدرضا ملائی، یادداشت اینترنتی، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/کتب-ضاله-و-بازی‌های-رایانه‌ای/ از اینجا ببینید]
# کتب ضاله و بازی‌های رایانه‌ای، محمدرضا ملائی، یادداشت اینترنتی، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/کتب-ضاله-و-بازی‌های-رایانه‌ای/ از اینجا ببینید]
# خرید و فروش بازی‌های رایانه‌ای آسیب‌زا، حرام است، مرتضی جوادی آملی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/خرید-و-فروش-بازی‌های-رایانه‌ای-آسیب‌/ از اینجا ببینید]
# خرید و فروش بازی‌های رایانه‌ای آسیب‌زا، حرام است، مرتضی جوادی آملی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/خرید-و-فروش-بازی‌های-رایانه‌ای-آسیب‌/ از اینجا ببینید]
# برخورد حاکمیتی با بازی‌های آسیب‌زا، مشروع نیست، سید محمدعلی ایازی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/برخورد-حاکمیتی-با-بازی‌های-آسیب‌زا، / از اینجا ببینید]
# برخورد حاکمیتی با بازی‌های آسیب‌زا، مشروع نیست، سید محمدعلی ایازی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/برخورد-حاکمیتی-با-بازی‌های-آسیب‌زا، از اینجا ببینید]
# قمار با کاربران کافر جایز است، سید محمد حسینی زنجانی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/قمار-با-کاربران-کافر-جایز-است/ از اینجا ببینید]
# قمار با کاربران کافر جایز است، سید محمد حسینی زنجانی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/قمار-با-کاربران-کافر-جایز-است/ از اینجا ببینید]
# اکانت مالیت دارد، محمدعلی گرامی قمی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%b7%db%8c-%d9%87%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d9%82%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af/ از اینجا ببینید]  
# اکانت مالیت دارد، محمدعلی گرامی قمی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%b7%db%8c-%d9%87%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d9%82%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af/ از اینجا ببینید]  
# ملاک حسن و قبح بازی‌های رایانه‌ای، عقلایی است نه فقهی، سید محمدصادق علم‌الهدی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/ملاک-حسن-و-قبح-بازی‌های-رایانه‌ای،-عق/ از اینجا ببینید]
# ملاک حسن و قبح بازی‌های رایانه‌ای، عقلایی است نه فقهی، سید محمدصادق علم‌الهدی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/ملاک-حسن-و-قبح-بازی‌های-رایانه‌ای،-عق/ از اینجا ببینید]
۶٬۷۴۴

ویرایش