بازی‌های رایانه‌ای (منابع مطالعاتی): تفاوت میان نسخه‌ها

خط ۴۴: خط ۴۴:
# قمار با کاربران کافر جایز است، سید محمد حسینی زنجانی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/قمار-با-کاربران-کافر-جایز-است/ از اینجا ببینید]
# قمار با کاربران کافر جایز است، سید محمد حسینی زنجانی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/قمار-با-کاربران-کافر-جایز-است/ از اینجا ببینید]
# اکانت مالیت دارد، ربطی هم به قمار ندارد!، محمدعلی گرامی قمی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/اکانت-مالیت-دارد، -ربطی-هم-به-قمار-ندارد/ از اینجا ببینید]  
# اکانت مالیت دارد، ربطی هم به قمار ندارد!، محمدعلی گرامی قمی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/اکانت-مالیت-دارد، -ربطی-هم-به-قمار-ندارد/ از اینجا ببینید]  
# ملاک حسن و قبح بازی‌های رایانه‌ای، عقلایی است نه فقهی، سید محمدصادق علم‌الهدی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/ملاک-حسن-و-قبح-بازی‌های-رایانه‌ای، -عق/ از اینجا ببینید]
# ملاک حسن و قبح بازی‌های رایانه‌ای، عقلایی است نه فقهی، سید محمدصادق علم‌الهدی، گفتگو با شبکه اجتهاد، مجله الکترونیک فقه و بازی‌های مجازی. [http://mag.ijtihadnet.ir/ملاک-حسن-و-قبح-بازی‌های-رایانه‌ای،-عق/ از اینجا ببینید]
۵٬۰۵۰

ویرایش