۶٬۷۴۴
ویرایش
(←عربی) |
(←فارسی: ابرابزار) |
||
خط ۳۱: | خط ۳۱: | ||
==پایاننامهها== | ==پایاننامهها== | ||
===فارسی=== | ===فارسی=== | ||
# حکم | # حکم بازیگری زن در فیلم و تئاتر، رضا فروغی، پایاننامه حوزوی سظح ۳، قم، مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی، معاونت آموزش حوزههای علمیه، ۱۳۹۳ش. | ||
# بررسی فقهی احکام بازیگری، ادریس بیواره، کارشناسی ارشد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه تهران، ۱۳۹۲ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/5f3939eff2c5e3d7c5a9a3be10d6cbea اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | # بررسی فقهی احکام بازیگری، ادریس بیواره، کارشناسی ارشد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه تهران، ۱۳۹۲ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/5f3939eff2c5e3d7c5a9a3be10d6cbea اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | ||
# بررسی فقهی احکام دیدن، شنیدن و لمس در فعالیتهای هنری، لیلا صفری، کارشناسی ارشد، مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) - دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، ۱۳۹۲ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/d11c8ccc27777dbbdbe79df2b094239e/search/a876dfeb837fe635bca5ddda0d64d8e0 اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | # بررسی فقهی احکام دیدن، شنیدن و لمس در فعالیتهای هنری، لیلا صفری، کارشناسی ارشد، مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) - دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، ۱۳۹۲ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/d11c8ccc27777dbbdbe79df2b094239e/search/a876dfeb837fe635bca5ddda0d64d8e0 اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | ||
# سینما و تلویزیون و احکام فقهی آن، نرجس طرفیپور، کارشناسی ارشد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه شهید چمران اهواز، ۱۳۹۱ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/408a9b3efe28a55d912c26e395cda385/search/a876dfeb837fe635bca5ddda0d64d8e0 اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | # سینما و تلویزیون و احکام فقهی آن، نرجس طرفیپور، کارشناسی ارشد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه شهید چمران اهواز، ۱۳۹۱ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/408a9b3efe28a55d912c26e395cda385/search/a876dfeb837fe635bca5ddda0d64d8e0 اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | ||
# بازیگری زن و مرد در هنرهای نمایشی در فقه امامیه، مهدی بیژنی، کارشناسی ارشد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه امام صادق(ع)، ۱۳۹۰ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/eef191ad145aaa5febd8fe9c02e4104a/search/37fd6798467d7ba18aaa934473975e4d اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | # بازیگری زن و مرد در هنرهای نمایشی در فقه امامیه، مهدی بیژنی، کارشناسی ارشد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه امام صادق (ع)، ۱۳۹۰ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/eef191ad145aaa5febd8fe9c02e4104a/search/37fd6798467d7ba18aaa934473975e4d اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | ||
# بررسی حضور زن در عرصههای هنر بویژه سینما و تئاتر از دیدگاه فقه اسلامی، عبدالحسن بدرالدین، کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی، مرکز پیام نور تهران، ۱۳۹۰ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/d07bd319c928c984ac481912ef831dab/search/a876dfeb837fe635bca5ddda0d64d8e0 اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | # بررسی حضور زن در عرصههای هنر بویژه سینما و تئاتر از دیدگاه فقه اسلامی، عبدالحسن بدرالدین، کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی، مرکز پیام نور تهران، ۱۳۹۰ش. [https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/d07bd319c928c984ac481912ef831dab/search/a876dfeb837fe635bca5ddda0d64d8e0 اطلاعات پایاننامه را از اینجا ببینید] | ||
# بررسی تطبیقی بایدها و نبایدهای فقهی در رابطه باحضور زن در رسانههای تصویری از دیدگاه مذاهب خمسه، عصمت تقوی سوق، کارشناسی ارشد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه قم، ۱۳۸۹ش. | # بررسی تطبیقی بایدها و نبایدهای فقهی در رابطه باحضور زن در رسانههای تصویری از دیدگاه مذاهب خمسه، عصمت تقوی سوق، کارشناسی ارشد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه قم، ۱۳۸۹ش. |
ویرایش